PROTOKÓŁ z IX Sesji Rady Gminy Walim z dnia 28.01.2025 r.
Data posiedzenia:
2025-01-28
Status:
Zakończone
Porządek posiedzenia:
I. BLOK ORGANIZACYJNY
1. Otwarcie Sesji.
2. Ustalenie kworum.
3. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
II. BLOK INFORMACYJNO - SPRAWOZDAWCZY
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności Rady w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
6. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej za 2024 rok.
7. Sprawozdanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2024 rok.
8. Sprawozdanie Komisji Stałych Rady Gminy Walim za 2024 rok.
III. BLOK MERYTORYCZNY
9. Uchwała IX/80/2025 w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy Walim na rok 2025.
10. Uchwała IX/81/2025 w sprawie przyjęcia planów pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Walim na 2025 rok.
11. Uchwała IX/82/2025 w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Walim na 2025 rok.
12. Uchwała IX/83/2025 w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Stałych Rady Gminy Walim na 2025 rok.
13. Uchwała IX/84/2025 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Walim w 2025 roku.
14. Uchwała IX/85/2025 w sprawie procedury przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych o naruszeniach prawa.
15. Uchwała IX/86/2025 w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 12.12.2024 r. o zmianę wynagrodzenia sołtysów oraz zmianę zapisu dotyczącego potrąceń za nieobecność na naradach.
16. Uchwała IX/87/2025 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie Nowego Julianowa, obr. Dziećmorowice 1, gm. Walim.
17. Uchwała IX/88/2025 w sprawie wprowadzenia zmian budżetu na 2025 rok.
18. Uchwała IX/89/2025 w sprawie wprowadzenia zmian budżetu na 2025 rok.
19. Uchwała IX/90/2025 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Walim na lata 2025-2040.
IV. INTERPELACJE I ZAPYTANIA RADNYCH
V. WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA RADNYCH, ZAPROSZONYCH GOŚCI, ORGANU WYKONAWCZEGO I JEGO PRZEDSTAWICIELI ORAZ PRZEDSTAWICIELI JEDNOSTEK POMOCNICZYCH
VI. ZAKOŃCZENIE SESJI
Uwagi: