KZ.271.2.6.2024                                                                                

Walim, dnia 26.11.2024 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Gmina Walim z siedzibą przy ul. Bocznej 9, 58-320 Walim, działając jako Zamawiający, informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przeprowadzenie audytu wewnętrznego o charakterze kontrolnym oraz doradczym w Urzędzie Gminy w Walimiu i  jednostkach organizacyjnych Gminy Walim

1. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

ANDRZEJ HAWRAN, Ul. Żurawia 9, 10-376 Nikielkowo

 

Uzasadnienie wyboru:

Powyższy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została sporządzona prawidłowo i nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta jest najkorzystniejsza - otrzymała największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

2. Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert:

 

Nr

oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Punkty

Kryterium I

Cena oferty

Punkty

Kryterium II

Doświadczenie

Łączna liczba pkt

1

AUDMAX BŁAŻEJ BILIŃSKI

Ul. Orzechowa 2

55-040 Królikowice

16,33

20,00

36,33

2

ANDRZEJ HAWRAN

Ul. Żurawia 9

10-376 Nikielkowo

80,00

20,00

100,00

3

BIURO AUDYTU I ANALIZ

KRZYSZTOF MARCINIEC

Os. Konstytucji 3 Maja 23D/49

67-100 Nowa Sól

43,56

20,00

63,56

4

KPW AUDYTOR SP. Z O.O.

Ul. Tymienieckiego 25c/410

90-350 Łódź

26,58

20,00

46,58

5

DPC AUDIT PARTNER SP. Z O.O.

Ul. Armii Krajowej 15/7

45-071 Opole

14,52

20,00

34,52

 

3.  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone ofert.                                                                                                                                                                                   

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 


 

Walim, 12.11.2024 r.

KZ.271.2.6.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I.  Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Walim

ul. Boczna 9

58-320 Walim

NIP 886-25-72-773,

REGON 890718290

tel. 74/8494340

e-mail: urząd@walim.pl

 

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320 t. j.) zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Walim Nr 221/2021 z dnia 19 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Przeprowadzenie audytu wewnętrznego
o charakterze kontrolnym oraz doradczym w Urzędzie Gminy w Walimiu i  jednostkach organizacyjnych Gminy Walim.”
Usługa dotyczy następujących obszarów:

1) Identyfikacji obszarów potencjalnego ryzyka.

2) Weryfikacja oraz opracowanie rocznego planu audytu na rok 2025 i 2026.

3) Opracowanie programów zadań audytowych na podstawie planu audytu wewnętrznego na rok 2024.

4) Przeprowadzenie identyfikacji obszarów ryzyka oraz analizy ryzyka w zakresie działania Urzędu Gminy oraz jednostek podległych.

5) Badania systemu zarządzania i kontroli.

6) Przeprowadzenie zadań audytowych, w tym pierwszy do 31.03.2025 r.

7)  Zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego

8) Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu.

9) Prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku działania audytowego.

10) Sporządzenia rocznego sprawozdania z wykonania audytu.

11) Usług doradczych związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej.

12) Obecność raz w miesiącu w siedzibie urzędu.

13) Audyt wewnętrzny należy sporządzić zgodnie z przepisami określonymi w art. 272-296 Ustawy o finansach publicznych.

14) Wynagrodzenie audytora będzie płatne w transzach (za wykonanie poszczególnych zadań audytowych) na podstawie rachunku lub faktury Wykonawcy usługi.

 

IV. Termin wykonania usługi – od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

1. Wykonawca zobowiązany jest z ofertą 30 dni.

2. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

4. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię potwierdzoną przez Wykonawcę.

5. W przypadku błędów w obliczeniach w ofercie, Zamawiający dokona poprawy oczywistej omyłki rachunkowej, za cenę prawidłową będzie uważana cena jednostkowa netto.

6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.

8. Wszystkie kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

VI. Wymagania Zamawiającego:

1) Usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy o finansach publicznych;

2)  Wymagania dodatkowe dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:

a)      co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego,

b)      co najmniej 2 audyty przeprowadzone w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o  finansach publicznych,

c)      znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,

d)     znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień   publicznych,

e)      znajomość rachunkowości budżetowej,

f)       znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;

3) Wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio
o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę.

 

VII. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego:

1)      Oferta na prowadzenie audytu wewnętrznego powinna zawierać:

a)      dane dotyczące Wykonawcy (nazwę, siedzibę, REGON, NIP oraz nr telefonu, e-mail);

b)      całkowitą kwotę należności za przeprowadzenie audytu;

c)      w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 279 ust. 1 pkt 3 ustawy, wskazanie osoby/osób wyznaczonej/wyznaczonych do prowadzenia audytu w ramach oferty;

d)      oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy o finansach publicznych;

e)      dokumenty potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych);

f)       dokumenty potwierdzających znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych, np. oświadczenia, referencje, rekomendacje itd.;

g)      zgodę osób fizycznych, o których mowa w art. 23 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) na przetwarzanie danych osobowych.

 

VIII. Kryterium wyboru:  cena – 80%; doświadczenie – 20%

W ramach kryterium ceny Zamawiający przyzna ilość punktów obliczoną wg następującego algorytmu: C min / C oferty  x 80, gdzie:

C min – najniższa cena ofertowa zaproponowana wśród Oferentów spełniających warunki postępowania;

C of – cena ofertowa badanej oferty.

80 – waga

Maksymalna ilość punktów – 80.

W ramach kryterium doświadczenia Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:

Ilość wykonanych audytów wewnętrznych dla miasta lub gminy

Ilość punktów

Co najmniej 2

5 pkt

3-4

10 pkt

5-6

15 pkt

7 i więcej

20 pkt

Zamawiający uzna do punktacji wykonanie audytu wyłącznie zakończonego, potwierdzonego referencjami, poświadczeniem wykonania lub protokołem odbioru usługi.

Maksymalna ilość punktów – 20.

 

IX. Forma wynagrodzenia: ryczałtowe, wypłacone w okresach miesięcznych (1/12 ceny ofertowej) w terminie 21 dni od dnia przedłożenia faktury, rachunku za usługę.

 

X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zleceniodawcy z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zleceniodawca i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

XI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: urzad@walim.pl - w tytule wiadomości należy wpisać: „Przeprowadzenie audytu wewnętrznego o charakterze kontrolnym oraz doradczym w Urzędzie Gminy w Walimiu i jednostkach organizacyjnych Gminy Walim"

- złożyć osobiście w siedzibie urzędu - koperta powinna być zamknięta, nieprzejrzysta, opisana: „Przeprowadzenie audytu wewnętrznego o charakterze kontrolnym oraz doradczym w Urzędzie Gminy w Walimiu i jednostkach organizacyjnych Gminy Walim" w terminie do dnia 25.11.2024 r. godz. 12:00.

 

XII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zleceniodawcą a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

XIII. Osoby po stronie Zleceniodawcy uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawie merytorycznej jest Insp. ds. Funduszy i Transportu – Justyna Kłos, tel. 74-84-94-350.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zleceniodawcy o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia najpóźniej do 3 dni przed otwarciem ofert w godzinach pracy urzędu (pn./śr./czw.: 7:30-15:30, wt.: 7:30-17:00, pt. 7:30-14:00) lub drogą elektroniczną adres e-mail: klos@walim.pl

 

XIV. Warunki udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz. U. 2024 poz. 507 t.j.).

2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2024 poz. 507 t.j.).wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wymienionych w ust. 2.

 

XV. Informacje o formalnościach

1.      Wymaga się, aby Wykonawca złożył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

2.      Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

3.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zleceniodawca zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.      Zleceniodawca zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

5.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zleceniodawca wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

6.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

7.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zleceniodawcy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

8.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, zwłaszcza w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10.  Zamawiający odrzuci oferty, których treść nie będzie spełniała warunków niniejszego Zapytania.

XVI . Informacje RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Walim z siedz. ul. Boczna 9, 58-320 Walim 2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Roman Sidor, tel. (74) 8494 348

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1) art. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 t.j.)

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń;

5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7. Nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_____________________

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Załącznik:

1.      Formularz ofertowy

2.      Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu 

3.      Projekt umowy

 

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman