Stanowisko ds. Obsługi Kancelarii Urzędu
Wójt Gminy Walim ogłasza NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Stanowisko ds. Obsługi Kancelarii Urzędu 1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 2. WYMAGANIA DODATKOWE: -ustawy o samorządzie gminnym, -Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Walim, Statutu Gminy Walim, -instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt, 3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA POWYŻSZYM STANOWISKU: 1. Przyjmowanie przesyłek wpływających. 2. Rejestracja korespondencji wpływającej. 3. Przyjmowanie przesyłek przekazanych na informatycznym nośniku danych. 4. Przekazywanie korespondencji do dekretacji. 5. Dokonywanie dekretacji skróconej /przekazywanie korespondencji bezpośrednio komórkom organizacyjnym/ dla korespondencji określonej w odrębnym zarządzeniu. 6. Przekazywanie korespondencji po dekretacji do jednostek organizacyjnych poprzez założenie sprawy dla pisma. 7. Przyjmowanie zwrotnych listów poleconych i zwrotnych potwierdzeń odbioru. 8.Prowadzenie Składu Chronologicznego wszystkich przesyłek. 9. Zarządzanie postacią nieelektroniczną i elektroniczną dokumentacji gromadzonej w Składzie Chronologicznym. 10. Przyjmowanie dokumentacji nieelektronicznej do Składu Chronologicznego. 11. Przechowywanie dokumentacji nieelektronicznej w Składzie Chronologicznym. 12. Wypożyczanie przechowywanej dokumentacji nieelektronicznej pracownikom Urzędu ze Składu Chronologicznego. 13.Wycofywanie dokumentacji nieelektronicznej ze Składu Chronologicznego. 14.Przekazywanie dokumentacji nieelektronicznej znajdującej się na stanie Składu Chronologicznego do Archiwum Zakładowego Urzędu. 15.Przyjmowanie informatycznego nośnika do Składu Informatycznych Nośników Danych. 16. Wypożyczanie informatycznych nośników pracownikom Urzędu ze Składu Informatycznych Nośników Danych. 17. Przekazywanie dokumentacji znajdującej się na stanie Składu Informatycznych Nośników Danych do Archiwum Zakładowego Urzędu. 18. Odbieranie od pracowników komórek organizacyjnych codziennej korespondencji przeznaczonej do wysyłki. 19. Przekazywanie codziennej korespondencji do podpisu. 20. Wysyłanie korespondencji elektronicznej. 21. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. 22. Drukowanie zwrotek dla przesyłek poleconych. 23. Tworzenie Pocztowej Książki Nadawczej. 24. Przekazywanie przygotowanej korespondencji wraz z Pocztową Książką Nadawczą do operatora pocztowego. 25. Sporządzanie sprawozdawczości dla jednostek organizacyjnych i instytucji z zakresu swoich obowiązków. 26. Sporządzanie i/lub ogłaszanie w BIP informacji, w tym: dokumentów, druków, formularzy, sprawozdań, aktów itp., z zakresu swoich obowiązków.
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia studiów oraz dokumentów posiadających dodatkowe kwalifikacje,
- kserokopia świadectw pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (luty 2021r) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 18,20%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie Urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1,
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. Obsługi Kancelarii Urzędu
do dnia 09 kwietnia 2021r do godz. 10.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Walim 30.03.2021r
Walim, dnia 12.04.2021r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
URZĄD GMINY WALIM
58-320 WALIM UL. BOCZNA 9
Stanowisko d/s Obsługi Kancelarii Urzędu
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a wybrany/a
Pan/i Agnieszka Łoś zamieszkały/a Walim.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał 1 kandydat
spełniający wymogi formalne.
Została przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Pani Agnieszka Łoś wykazała się znajomością zagadnień na aplikowane stanowisko.
Przewodniczący Komisji
Aleksandra Ignaszak
Walim 12.04.2021r
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Świerszczak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Renata Świerszczak |
Data wprowadzenia: | 2021-03-30 15:14:12 |
Opublikował: | Renata Świerszczak |
Data publikacji: | 2021-03-30 15:29:09 |
Ostatnia zmiana: | 2021-04-12 11:08:30 |
Ilość wyświetleń: | 1555 |