
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i windykacji
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i windykacji
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe,
e) staż pracy minimum 3 lata .
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ordynacja podatkowa,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Walim, Statutu Gminy Walim
b) dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność,
c) duża kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi
Urzędu, materiałów dot. projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na
posiedzenia i obrady organów;
b) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Gminy i jej komisje;
c) przygotowanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji;
d) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań,
posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta;
e) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań;
f) prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej komisji;
g) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
h) przyjmowanie i koorydno0wanie rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy;
i) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności gminnych, w tym podatków i opłat
lokalnych;
j) sporządzanie, aktualizowanie i wycofywanie tytułów wykonawczych od osób fizycznych;
k) obsługa kancelarii Urzędu w razie nieobecności pracownika d/s obsługi kancelarii;
l) zadania związane z obsługą sekretariatu.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectwa pracy oraz zaświadczenie
z obecnego miejsca pracy,
f) ewentualne referencje z miejsc pracy,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
i) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
j) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
k) oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (sierpień2018) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminyw rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 13,86%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie Urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1,
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i windykacji
do dnia 14.01.2019r do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r , poz. 1260).
Klauzula o ochronie danych osobowych
1) Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Walimiu reprezentowanym przez Wójta Gminy.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest: Roman Sidor / adres email/odo@walim.pl
3) Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy.
4) Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Kodeks Pracy i ustawa o pracownikach samorządowych.
5) Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 14 dni w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo, w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat po ustaniu zatrudnienia.
7) Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8) Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych.
9) Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10)Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty.
11)Administratorem danych nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem, lub zatrudnieniu.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Walim 03.01.2019r
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Walim, dnia 17.01.2019r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
URZĄD GMINY WALIM
58-320 WALIM UL. BOCZNA 9
Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy i windykacji
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a wybrany/a
Pan/i Paulina Kolasa zamieszkały/a Jugowice.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 2 kandydatów
spełniających wymogi formalne.
Została przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Pani Paulina Kolasa wykazała się znajomością zagadnień na aplikowane stanowisko.
Przewodniczący Komisji
Aleksandra Ignaszak
Walim 17.01.2019r
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Świerszczak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Renata Świerszczak |
Data wprowadzenia: | 2019-01-03 09:55:13 |
Opublikował: | Renata Świerszczak |
Data publikacji: | 2019-01-03 09:58:15 |
Ostatnia zmiana: | 2019-01-17 13:21:14 |
Ilość wyświetleń: | 2745 |