
2016-01-07, Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 3912-2016 z dnia 2016-01-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Walim
Dostawa materiałów budowlanych zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki 2A, 2B i
MB/1/2016 Walim, 09.02.2016 r.
Walim: Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc
na terenie Gminy Walim
Numer ogłoszenia: 28644 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3912 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki 2A, 2B i
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kostka, cement, itp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Materiały Budowlane TOP s. c. 58-330, Ul. Noworudzka 17a, 58-330 Jedlina Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 138544,13
- Oferta z najniższą ceną: 138544,13 / Oferta z najwyższą ceną: 149459,33
- Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Kruszywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHiUR TRANS-KIER Sp. z o.o.,, Ul. Piastowska 31, 58-340 Głuszyca, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 61930,50
- Oferta z najniższą ceną: 61396,68 / Oferta z najwyższą ceną: 63590,00
- Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pozostałe materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOMALIK, Ul. Kłodzka 25B, 58-330 Jedlina Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 121449,80
- Oferta z najniższą ceną: 120680,21 / Oferta z najwyższą ceną: 254484,54
- Waluta: PLN .
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
MB/1/2016 Walim, 25.01.2016 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, numer sprawy: MB/1/2016
Nazwa zadania: "Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim"
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejsze oferty złożone przez Wykonawców:
Część I - Materiały Budowlane TOP s. c. Ul. Noworudzka 17a 58-330 Jedlina Zdrój
Część II - PPHiUR "TRANS-KIER" Sp. z o.o., Ul. Piastowska 31 58-340 Głuszyca
Część III - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TOMALIK" Ul. Kłodzka 25B 58-330 Jedlina Zdrój
Uzasadnienie wyboru: Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu, a treść ofert odpowiada treści SIWZ. Oferty otrzymały największą ilość punktów dla danej części zamówienia i uznane zostały za najkorzystniejsze. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Kryteriami oceny ofert były: cena oferty brutto oraz termin wykonania zlecenia jednostkowego.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny. Wybrani Wykonawcy zobowiązani są stawić się na podpisanie umów w dn. 05.02.2016 r. w siedzibie Zamawiającego.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty brutto/ termin realizacji PUNKTY (cz. I) |
Cena oferty brutto/ termin realizacji PUNKTY (cz. II) |
Cena oferty brutto/ termin realizacji PUNKTY (cz. III) |
1 |
METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Ul. Bardowskiego 2 43-300 Bielsko-Biała |
|
|
254 484,54 / 3 dni 46,47 pkt |
2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TOMALIK" Ul. Kłodzka 25B 58-330 Jedlina Zdrój |
149 459,33 / 1 dzień 92,84 pkt |
63 590,00 / 1 dzień 96,62 pkt |
121 449,80 / 1 dzień 99,38 pkt |
3 |
PPHiUR "TRANS-KIER" Sp. z o.o., Ul. Piastowska 31 58-340 Głuszyca |
|
61 930,50 / 2 dni 98,16 pkt |
|
4 |
Materiały Budowlane TOP s. c. Ul. Noworudzka 17a 58-330 Jedlina Zdrój |
138 544,13 / 3 dni 98,00 pkt |
61 396,68 / 3 dni 98,00 pkt |
120 680,21 / 3 dni 98,00 pkt |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna z ofert.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
UWAGA !!!
Zamawiający wprowadza zmianę do treści ogłoszenia oraz do SIWZ i załączników.
Zmiana dostępna jest poniżej, natomiast zaktualizowane załączniki zamieszczono u dołu strony.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 3912-2016 z dnia 2016-01-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Walim
Dostawa materiałów budowlanych zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki 2A, 2B i
Termin składania ofert: 2016-01-18
MB/1/2016 Walim, 13.01.2016 r.
Numer ogłoszenia: 8982 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 3912 - 2016 data 07.01.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
. W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
. W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
MB/1/2016 Walim, 07.01.2016 r.
Walim: Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie
Gminy Walim
Numer ogłoszenia: 3912 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim , ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki 2A, 2B i 2C do SIWZ. Ceny zawierają koszt transportu, dostarczenia i wyładunku we wskazanych miejscach na terenie Gminy Walim. Transport odbywać się ma najkrótszą z możliwych tras. Przetarg obejmuje trzy rodzaje (3 części) dostaw: 1) kostka, cement, itp. (wyszczególnione w zał. nr 2A) 2) kruszywa (wyszczególnione w zał. nr 2B) 3) pozostałe materiały budowlane (wyszczególnione w zał. nr 2C). Do realizacji każdej z trzech części zamówienia wybrani zostaną odrębni wykonawcy oferujący najniższe ceny za część I, II i III zamówienia.
II.1.5)
|
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego. 3) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg załączników nr 2A, 2B, 2C do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonania zlecenia jednostkowego - 2
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Termin i miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, sala narad,
dn. 18.01.2016 r. godz. 12:15
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Walim |
Źródło informacji: | Justyna Kłos |
Data utworzenia: | 2016-01-07 08:40:59 |
Wprowadził do systemu: | Justyna Dobek |
Data wprowadzenia: | 2016-01-07 08:41:12 |
Opublikował: | Justyna Dobek |
Data publikacji: | 2016-01-07 08:43:02 |
Ostatnia zmiana: | 2016-02-09 14:14:21 |
Ilość wyświetleń: | 3517 |