
2014-05-14, Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 161530-2014 z dnia 2014-05-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Walim
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn. Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy. ...
Termin składania ofert: 2014-05-29
Grodno/18/2014 Walim, 21.10.2014 r.
Walim: Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy
Numer ogłoszenia: 351048 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161530 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn. Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy. Zakres robót objętych zamówieniem: - zabezpieczenia zagrożonej osunięciem skarpy, zabezpieczenie skarpy nowym murem oporowym, estetyzacja zewnętrznych powierzchni muru oporowego - utwardzenie i profilowanie nawierzchni tarasu wewnętrznego przy budynku bramnym z instalacją odwodnieniową - izolacja przeciwwilgociowa murów budynku bramnego, - wymiana stolarki okiennej budynku bramnego na stylizowaną historycznie - konserwacja i wzmocnienie połączenia z murem kamiennego portalu bramy wejściowej budynku bramnego - wykonanie wykopów liniowych i obiektowych wraz z umocnieniem ścian wykopów i zasypką - wyrównanie plantowanie dna wykopu wraz z wykonaniem posypki z piasku - montaż kanalizacji deszczowej z rur PVC - montaż studni rewizyjnych z tworzywa PP - montaż studni chłonnej z kręgów betonowych - wykonanie zbiornika retencyjnego ze skrzynek rozsączających - montaż odwodnienia liniowego - montaż osadników deszczowych podrynnowych bez syfonu - wykonanie drenażu opaskowego z rur PVC. Zamawiający informuje, że teren na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia jest trudno dostępny - Zamek Grodno znajduje się na skale na poziomie +445,0 m. n. p. m. Różnica poziomów pomiędzy zjazdem z drogi powiatowej a zamkiem wynosi 66 m. Droga jest w zarządzie Lasów Państwowych i należy uzyskać zgodę na wykorzystanie drogi w celach transportowych. Szerokość drogi to ok. 3,0 m., nawierzchnia gruntowa utwardzona kamieniem miejscowym. Wykonawca dokona zabezpieczenia oraz oznakowania terenu budowy przed dostępem osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - zał. nr 6 Wzór umowy - zał. nr 7 Dokumentacja projektowa - zał. nr 9 Decyzja RDOŚ z dn. 02.04.2014 r. UWAGA: Przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do wyceny, jednak każda zmiana wymaga zapytania na etapie przygotowywania oferty w terminie pozwalającym na zadawanie pytań, określonym w pkt VII niniejszej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.21.30-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TERRA TEMPUS Sp. z o.o., Ul. Oleśnicka 15A/22, 50-320 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 594201,57
- Oferta z najniższą ceną: 594201,57 / Oferta z najwyższą ceną: 594201,57
- Waluta: PLN.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Grodno/18/2014 Walim, 03.06.2014 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, numer sprawy: Grodno/18/2014
Nazwa zadania: "Zabezpieczenie konstrukcji zabytkowych obiektów Zamku Grodno w Zagórzu Śląskim - budynek bramny - stabilizacja i odwodnienie zagrożonej osunięciem skarpy"
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (nr 1) złożoną przez Wykonawcę:
TERRA TEMPUS Sp. z o.o.
Ul. Oleśnicka 15A/22
50-320 Wrocław
Uzasadnienie wyboru: oferta zawierała najniższą cenę: 594 201,57PLN brutto. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów w kryterium oceny ofert i uznana została za najkorzystniejszą. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Cena brutto była jedynym kryterium oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest stawić się na podpisanie umowy w dniu 09.06.2014 r.w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, pokój nr 8.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.
|
Nazwa Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Punkty |
1 |
TERRA TEMPUS Sp. z o.o. Ul. Oleśnicka 15A/22 50-320 Wrocław |
594 201,57 |
100 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna z ofert.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.
Z up. Wójta
Kierownik Ref. RiGG
Marianna Gałkowska
UWAGA!!!
Odpowiedzi na pytania z dn. 21.05.2014 r.
Pyt. 1 Czy na czas prac remontowo-budowlanych objętych SIWZ Zamawiający planuje wyłączyć obiekt z ruchu turystycznego (zwiedzanie zamku, imprezy, itp.) ? Jeżeli nie to prosimy o podanie informacji o planowanych imprezach, które mogą kolidować z robotami budowlanymi, wskazanie zastępczych dróg i szlaków dla turystów i zwiedzających obejmujących drogę komunikacyjną na dziedziniec zamkowy.
Odp. 1 Zamawiający nie planuje wyłączyć obiektu z ruchu turystycznego.
Pyt. 2 Czy Zamawiający posiada przekrój geotechniczny A-A'i profil otworu 3 (rzędna 434,7) oraz właściwe załączniki do dokumentacji geotechnicznej załączonej do SIWZ (załączniki 4 są tym samym co przekrój geotechniczny 4). Jeżeli tak to prosimy o załączenie ich do dokumentacji SIWZ, a jeżeli nie to na jakiej podstawie wyznaczono posadowienie nowego muru oporowego i przebieg warstw geotechnicznych?
Odp. 2 Zamieszczono przekrój geotechniczny A-A' na stronie internetowej Zamawiającego.
Pyt. 3 Czy w kosztorysie oferent ma przyjąć własną kalkulację dla prac związanych z dylatacją muru oporowego wobec braku w przedmiarze?
Odp. 3 Tak.
Pyt. 4 Jaki kolor, rodzaj kamienia (rodzaj skały) ma przyjąć oferent na wykonanie bruku platformy i czy kierować się przy wykonawstwie (wielkość kamieni) wizualizacją nr rysunku A.11 czy tez detalem budowy nawierzchni nr rysunku A.7 ?
Odp. 4 Przyjąć kolor gnejsu. Wykonawca ma kierować się detalem budowy nawierzchni.
Pyt. 5 Czy przy wykonawstwie okładziny muru oporowego wykonanego z kamienia lokalnego (gnejs) kierować się wizualizacją nr rysunku A.11 czy też opisem w projekcie o wielkości kamienia około 15 cm?
Odp. 5 Kierować się należy opisem w projekcie.
Pyt. 6 Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian na etapie wykonawczym dotyczących konstrukcji, wzmocnień, itp. w celu ograniczenia kosztów inwestycji ? Zaznaczamy, źe nie chodzi nam o takie parametry jak długość, powierzchnia, wysokość, czy też zagospodarowanie terenu
Odp. 6 Nie dopuszcza.
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Numer ogłoszenia: 161530 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 8.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Justyna Kłos |
Data utworzenia: | 2014-05-14 08:47:14 |
Wprowadził do systemu: | Justyna Dobek |
Data wprowadzenia: | 2014-05-14 08:47:20 |
Opublikował: | Justyna Dobek |
Data publikacji: | 2014-05-14 08:55:33 |
Ostatnia zmiana: | 2014-10-21 14:14:12 |
Ilość wyświetleń: | 3530 |