
NABÓR NA WOLNE SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na samodzielne stanowisko
ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, obronnych
i zarządzania kryzysowego
w Urzędzie Gminy Walim
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a wybrany/a Pan/i Anna Kabat zamieszkały/a w Głuszycy
Imię i nazwisko miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 6 kandydatów.
Z wszystkimi zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Pani Anna Kabat w największym stopniu spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Wykazała się dobrą znajomością wiadomości dot. zagadnień na aplikowane stanowisko, uzyskała łącznie najwyższą sumę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej .
Przewodniczący Komisji
Aleksandra Ignaszak
Walim 19.07.2012r
<>
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI, DOWODÓW OSOBISTYCH ,OBRONNYCH
I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
1. Wymagania niezbędne:
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe - preferowany kierunek administracji publicznej.
c) Staż pracy pożądany 3 lata.
d) Nie karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz korzysta
w pełni z praw publicznych.
e) Znajomość m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności i dowodów osobistych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów prawnych dot. zajmowanego stanowiska.
f) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętności interpretowania przepisów prawnych,
b)zdolności analityczne,
c)uprzejmość i życzliwość w kontaktach,
g)wysoka kultura osobista, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność,
h)inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a/ Prowadzenie spraw zgodnie z ustawą o ewidencji ludności ,dowodach osobistych
i kodeksem postępowania administracyjnego:
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
- prowadzenie ewidencji ludności,
- sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych.
b/ Sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w wyborach do Sejmu, Senatu
i Rady Gminy.
c/ Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
d/ Wykonywanie prac związanych z tworzeniem Centralnego Banku Danych "PESEL".
e/ Sporządzanie wykazów dla potrzeb przedszkoli, szkolnictwa, lecznictwa i obronności
kraju.
f/ Realizacja zadań związanych z kwalifikacją wojskową.
h/ Opracowanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących planowania obronnego,
obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
j/ Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych, obrony cywilnej oraz z zakresu
reagowania na potencjalne zagrożenie,
k/ Prowadzenie kontroli z zakresu zadań obronnych, obrony cywilnej w podległych i
nadzorowanych jednostkach organizacyjnych,
m/ Koordynowanie prac gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,
n/ Kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i
usuwaniem zagrożeń na terenie gminy,
o/ Nadzór nad jednostkami OSP na terenie gminy:
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectwa pracy oraz zaświadczenie
z obecnego miejsca pracy,
f) ewentualne referencje z miejsc pracy,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby rekrutacji danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami),
k) oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie Urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1,
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, obronnych i zarządzania kryzysowego
do dnia 18.07.2012r do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223, poz. 1458).
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Walim 5 lipca 2012r
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Świerszczak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Renata Świerszczak |
Data wprowadzenia: | 2012-07-05 14:30:55 |
Opublikował: | Renata Świerszczak |
Data publikacji: | 2012-07-05 14:33:25 |
Ostatnia zmiana: | 2012-07-19 13:34:36 |
Ilość wyświetleń: | 5580 |