NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI I DROGOWNICTWA
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI I DROGOWNICTWA
- Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie średnie techniczne o profilu budowlanym.
b) Staż pracy 5 lat.
c) Nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
d) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Preferowane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie – w zakresie kierowania budową lub innymi robotami
budowlanymi i wykonywaniem nadzoru inwestorskiego.
b) Znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie
samorządu gminnego w tym przede wszystkim ustawy o samorządzie gminnym,
o finansach publicznych, znajomość prawa budowlanego, ustawy o drogach.
c) Znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych i informatycznych
programów kosztorysowych.
d) Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz czytania dokumentacji
technicznej. e) Umiejętności sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
f) Odporność na stres.
g) Łatwość podejmowania decyzji.
h) Operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przygotowanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych.
b) Udział w planowaniu robót i opiniowaniu projektów budowlanych.
c) Przygotowanie kompleksowej dokumentacji formalno – prawnej niezbędnej
do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji.
d) Współpraca i korespondowanie ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjno-
remontowego.
e) Koordynacja i nadzór realizacji zadań inwestycyjnych, poza inwestycjami
dofinansowanie z Unii Europejskiej.
f) Udział w przekazywaniu placu budowy.
g) Rozliczanie robót.
h) Przekazywanie robót protokołem PT lub OT.
i) Opisywanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty.
j) Współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie
swoich obowiązków.
k) Udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze
środków pozabudżetowych w zakresie dokumentacyjnym i finansowym.
l) Przygotowanie materiałów do konstrukcji budżetu na dany rok.
ł) Wydawanie decyzji w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
m) Zaliczanie drogi do kategorii dróg zakładowych.
n) Prowadzenie spraw w zakresie orzekania o przywróceniu pasa drogowego drogi
gminnej do stanu poprzedniego.
o) Opiniowanie wniosków w zakresie likwidacji i tworzenia dróg gminnych,
przygotowanie projektów uchwał pod obrady sesji RG.
p) Przygotowanie planów dotyczących oświetlenia miejsc publicznych i dróg
znajdujących się na terenie gminy.
r) Współudział w przygotowaniu umów z przedsiębiorstwami na dostawę energii
elektrycznej i eksploatację urządzeń oświetlenia drogowego.
s) Współpraca z zarządcami dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie
zimowego utrzymania dróg, oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych.
t) Nadzór nad robotami publicznymi w zakresie remontów obiektów i dróg gminnych.
w) Rozliczanie rzeczowe i materiałowe wykonywanych zadań w ramach robót
publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie / dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów, preferowane uprawnienia budowlane/
d) kwestionariusz osobowy
e) kserokopie świadectw pracy
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp./
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowania w/w stanowiska
pracy
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji i drogownictwa w terminie do dnia 14.09.2007r do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Walim, dnia 07.08.2007r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
URZĄD GMINY WALIM
58-320 WALIM UL. BOCZNA 9
PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI I DROGOWNICTWA
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, nie została zatrudniona żadna osoba (kandydat nie spełnił wymogów formalnych).
14-09-2007 Wójt Gminy Walim
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Administrator |
Data utworzenia: | 2007-08-07 20:15:57 |
Wprowadził do systemu: | Administrator |
Data wprowadzenia: | 2011-05-07 20:16:46 |
Opublikował: | Administrator |
Data publikacji: | 2011-05-07 20:22:03 |
Ostatnia zmiana: | 2011-05-07 20:22:35 |
Ilość wyświetleń: | 3827 |