
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTOR D/S DROGOWNICTWA
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR D/S DROGOWNICTWA
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie średnie techniczne, preferowane budowlane
b) Staż pracy 3 lata.
c) Nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
d) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
b) Znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie
samorządu gminnego w tym przede wszystkim ustawy o samorządzie gminnym,
o finansach publicznych, znajomość prawa budowlanego, ustawy o drogach.
c) Znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych .
d) Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
e) Umiejętności sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
f) Odporność na stres.
g) Łatwość podejmowania decyzji.
h) Operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Udział w planowaniu robót.
b) Koordynacja i nadzór realizacji zadań inwestycyjnych dot. drogownictwa .
c) Opisywanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty.
d) Współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie
swoich obowiązków.
e) Udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze
środków pozabudżetowych w zakresie dokumentacyjnym i finansowym.
f) Przygotowanie materiałów do konstrukcji budżetu na dany rok.
g) Wydawanie decyzji w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
h) Prowadzenie spraw w zakresie orzekania o przywróceniu pasa drogowego drogi
gminnej do stanu poprzedniego.
i) Opiniowanie wniosków w zakresie likwidacji i tworzenia dróg gminnych,
przygotowanie projektów uchwał pod obrady sesji RG.
j) Przygotowanie planów dotyczących oświetlenia miejsc publicznych i dróg
znajdujących się na terenie gminy.
k) Współudział w przygotowaniu umów z przedsiębiorstwami na dostawę energii
elektrycznej i eksploatację urządzeń oświetlenia drogowego.
l) Współpraca z zarządcami dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie
zimowego utrzymania dróg, oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych.
ł) Nadzór nad robotami publicznymi w zakresie remontów obiektów i dróg gminnych.
m) Rozliczanie rzeczowe i materiałowe wykonywanych zadań w ramach robót
publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) kserokopie świadectw pracy
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp./
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowania w/w stanowiska
pracy
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. drogownictwa w terminie do dnia 20 marca 2009 roku do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Walim, dnia 25.02.2009r
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
na podinspektora ds. drogownictwa
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia konkursu na w/w stanowisko został/a wybrany/a
Pan/i Roman Gawryś zamieszkały/a w Walimiu
Imię i nazwisko miejsce zamieszkania
Przewodniczący Komisji
Krzysztof Łuczak
Walim 24.03.2009r
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Administrator |
Data utworzenia: | 2009-02-07 20:15:57 |
Wprowadził do systemu: | Administrator |
Data wprowadzenia: | 2011-05-07 20:16:18 |
Opublikował: | Administrator |
Data publikacji: | 2011-05-07 20:22:03 |
Ostatnia zmiana: | 2011-05-07 20:22:35 |
Ilość wyświetleń: | 4237 |