NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTORA DS. SPORTU I REKREACJI
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
na inspektora ds. sportu i rekreacji
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na w/w stanowisko został wybrany
Pan Artur Jarczok zam. w Jugowicach
Imię i nazwisko miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Artur Jarczok spełnił wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko.
Przewodniczący Komisji
Krzysztof Łuczak
Walim 21.12.2009r
URZĄD GMINY WALIM
58-320 WALIM ul. BOCZNA 9
LISTA KANDYDATÓW
|
INSPEKTOR DS. SPORTU I REKREACJI
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci :
Lp. |
Imię i Nazwisko |
Miejsce zamieszkania
|
1. |
Aleksandra Buczek |
Wałbrzych |
2. |
Artur Jarczok |
Jugowice |
Renata Świerszczak – Sekretarz Komisji
Walim 18.12.2009r
WÓJT GMINY WALIM
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTORA DS. SPORTU I REKREACJI
- Wymagania niezbędne:
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek związany z kulturą
fizyczną, turystyką lub gospodarką i administracją publiczną.
c) Staż pracy nie mniej niż 3 lata.
d) Nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz korzysta
w pełni praw publicznych.
e) Posiada nieposzlakowaną opinię.
f) Znajomość m.in. ustawa o kulturze fizycznej, o samorządzie gminnym.
g) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w organizacji wydarzeń masowych o charakterze sportowym
i rekreacyjnym,
b) doświadczenie w promowaniu i reklamowaniu wydarzeń masowych o charakterze sportowym i rekreacyjnym,
c) znajomość zagadnień sportu i rekreacji w gminie,
d) umiejętność poruszania się w środowisku internetowym,
e) obsługa komputera w zakresie MS Office /Word, Excel/,
f) prawo jazdy kat. B,
g) umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista,
h) inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
i) rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
j) zdolności analityczne.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przedstawianie wójtowi harmonogramu imprez sportowo-rekreacyjnych na dany rok,
b) opracowanie projektu, realizacja i kontrola wydatków w zakresie organizacji imprez sportowych i rekreacyjnych w danym roku,
c) opracowanie okresowych analiz i ocen realizacji budżetu w zakresie imprez sportowych i rekreacyjnych,
d) współpraca z mediami dotycząca informowania o planowanych i odbytych wydarzeniach sportowych i rekreacyjnych w gminie,
e) współpraca z klubami, stowarzyszeniami i szkołami w zakresie szeroko rozumianej kultury fizycznej,
f) przygotowanie i organizacja imprez sportowych i rekreacyjnych,
g) koordynacja wszelkich zajęć sportowych i rekreacyjnych organizowanych
na obiektach sportowych gminy,
h) promowanie i reklamowanie wydarzeń sportowych i rekreacyjnych organizowanych przez gminę oraz podległych obiektów sportowych,
i) pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych /krajowych, unijnych
i innych/ na realizację przedsięwzięć z zakresu kultury fizycznej,
j) opracowanie systemu szkolenia i naboru dzieci, młodzieży do sekcji sportowych
w gminie,
k) koordynacja sekcji sportowych gminy i klubów sportowych z terenu gminy,
l) formułowanie i przestrzeganie realizacji umów sponsorskich oraz reklamowych,
m) archiwizowanie materiałów i dokumentacji związanej z organizowanymi imprezami.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
e) i umiejętnościach,
f) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectwa pracy oraz zaświadczenie z obecnego miejsca pracy,
g) ewentualne referencje z miejsc pracy,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby rekrutacji danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami),
k) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
Ponadto kandydat na samodzielne stanowisko zobowiązany jest złożyć „Program działań sportowo-rekreacyjnych organizowanych na terenie gminy z wykorzystaniem istniejących obiektów sportowych wraz z budżetem uwzględniającym pozyskane fundusze zewnętrzne /krajowe, unijne i inne/ na okres czterech lat – 2010-2013”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Walim w sekretariacie urzędu przy ulicy Bocznej 9 pok.1,
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. sportu i rekreacji
do dnia 16.12.2009r do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www .bip.walim.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Bocznej 9.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z zarządzeniem Nr 267/2006 Wójta Gminy Walim z dnia 15 marca 2006r w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Walimiu.
Kandydat zostanie zatrudniony zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223, poz. 1458).
Walim, dnia 02.12.2009r
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman
Na to stanowisko nie ma wprowadzonych kandydatów.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Administrator |
Data utworzenia: | 2009-12-07 20:14:56 |
Wprowadził do systemu: | Administrator |
Data wprowadzenia: | 2011-05-07 20:15:27 |
Opublikował: | Administrator |
Data publikacji: | 2011-05-07 20:22:03 |
Ostatnia zmiana: | 2011-05-07 20:22:35 |
Ilość wyświetleń: | 4256 |