Uchwała Nr XI/58/2007
Rady Gminy w Walimiu
z dnia 29 czerwca 2007 r.
w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji mienia podlegającego komunalizacji na terenie gminy Walim.
Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 2001 Nr. 142 poz.1591) przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U.1990 Nr. 32 poz. 191) Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjnę w składzie:
-
Gałkowska Marianna - Przewodnicząca
-
Czapnik Renata - Członek
-
Łuczak Krzysztof - Członek
-
Zygadło Cioruń Adriana - Członek
-
Elżbieta Panter - Członek
§ 2
Do zadań Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
-
sporządzenie kart i spisów inwentaryzacyjnych przejmowanych nieruchomości
-
wyłożenie protokółów zdawczo " odbiorczych do publicznego wględu przez okres 30 dni w siedzibie Urządu Gminy
-
sporządzenie protokołu zdawczo " odbiorczego
-
przyjmowanie i niezwłoczne rozpatrywanie zgłoszonych przez zainteresowane osoby zastrzeżeń do ustaleń zawartych w spisach
-
przekazywanie sporządzonych dokumentów komunalizacyjnych Wojewodzie DolnoŚląskiemu
-
inne czynności wynikające z przepisów szczególnych
§ 3
Rada Gminy upoważnia Komisję Inwentaryzacyjnę do powołania zespołów spisowych do sporządzenia spisów inwentaryzacyjnych składników przejmowanego mienia
§ 4
ObsługÄ? kancelaryjno " techniczną Komisji Inwentaryzacyjnej zapewnia Wójt Gminy
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy
§ 6
Traci moc Uchwała Nr XIII/76/99 Rady Gminy w Walimiu z dnia 22 września 1999 r.
§ 7
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjącia.
Przewodnicząca Rady Gminy
Zuzanna Bodurka
U Z A S A D N I E N I E
Komisja inwentaryzacyjna jest niezbędna w celu przygotowania dokumentacji do komunalizacji mienia na wniosek gminy. W związku z tym, że powołana Komisja w roku 1999 jest nieaktualna z powodu wybycia członków Komisji z terenu gminy Walim, należało powołać nowy skład osobowy Komisji.
Podjącie uchwały jest zasadne.