KZ.271.1.20.2020                                                                                                 Walim, 04.01.2021 r.

 

 

 

 

Ogłoszenie nr 510394612-N-2021 z dnia 04.01.2021 r.

Gmina Walim: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola w Dziećmorowicach
 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

 

 

 

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 763710-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 540540210-N-2020

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Walim, Krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna  9, 58-320  Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.walim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola w Dziećmorowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): KZ.271.1.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedszkola w Dziećmorowicach wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Obejmuje on w szczególności: • opracowanie koncepcji architektonicznej (w ramach zamówienia dozwolone są 4 zmiany koncepcji. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego konsultowania i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego dla zastosowanych rozwiązań na etapie sporządzania koncepcji oraz dokumentacji projektowych. Wszelkie akceptacje i uzgodnienia Zamawiającego nie zwalniają Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności za błędy, sprzeczności i niestosowanie się do zapisów zawartej umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. Konsultacje w przedmiotowym zakresie odbywać się będą w formie spotkań roboczych, na których omawiane będą przedstawione przez Wykonawcę rozwiązania oraz zagadnienia i problemy związane z pracami nad realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia), • opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, • uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla dokumentacji projektowej, • uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizacje zadania (prawomocna decyzja pozwolenia na budowę) • udzielenie odpowiedzi na pytania zadane w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu, • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6

 

 

 

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie

III.3) Informacje dodatkowe: -

 

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  20, w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  20
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: Architekt Piotr Jański
Email wykonawcy: piotr.janski@op.pl
Adres pocztowy: Ul. Racławicka 79/3
Kod pocztowy: 63-146
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 

 

 


 

 

 

KZ.271.1.20.2020                                                                                                    Walim, 28.12.2020 r.

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu

nieograniczonego, numer sprawy: KZ.271.1.20.2020

Nazwa zadania: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola w Dziećmorowicach”

 

 

 

 

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (oferta nr 1) złożoną przez Wykonawcę:

 

 

 

 

 

Architekt Piotr Jański

Ul. Racławicka 79/3, 63-146 Wrocław

 

 

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Punktację wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Kryteriami oceny ofert były: cena oferty brutto, czas reakcji Wykonawcy w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu oraz termin realizacji zadania. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

 

 

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest stawić się na podpisanie umowy w dniu 04.01.2021 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim.

 

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

 

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

Punkty

I kryterium

Cena oferty brutto

Punkty

II kryterium

Czas reakcji

Punkty

III kryterium

Termin realizacji

Punkty

(łącznie)

1

Architekt Piotr Jański

Ul. Racławicka 79/3

63-146 Wrocław

60

20

20

100

2

INSTAL-TECH Marcin Marzec

Ul. Nowohucka 92a/15

30-728 Kraków

45,28

20

20

85,28

3

PROLOG Bartosz Kowal

Ul. Wandy 4/8, 53-320 Wrocław

27,43

20

20

67,28

4

K30 Sp. z o.o.

Ul. Kielecka 30/5

02-530 Warszawa

24,21

20

20

64,21

5

Anna Wsół, Joanna Micór – Architekci spółka partnerska

Ul. Paderewskiego 23

51-612 Wrocław

20,17

20

20

60,17

6

Collect Consulting S.A.

Ul. Zbożowa 42B

40-657 Katowice

24,29

20

20

64,29

7

ArchiKS Krzysztof Stetkiewicz

Ul. Chemików 1B pok. 406

32-600 Oświęcim

34,78

20

20

74,78

8

POL-INWEST Andrzej Szajdziński

Ul. Poznańska 21/122

62-800 Kalisz

42,18

10

10

62,18

9

ARANŻ-BUD dr inż. Eryk Dayeh Pracownia Projektowa

Ul. P. Skargi 3/1

65-416 Zielona Góra

25,26

20

20

65,26

10

Mirosław Jasiurkowski Architekt

Ul. Dobrodzieńska 10/1

41-500 Chorzów

50,20

20

20

90,20

11

Micronet Art. Sp. z o.o.

Ul. 3-ego Maja 13A

62-800 Kalisz

42,18

20

20

82,18

12

Quantum Tech Sp. z o.o.

Al. Armii Krajowej  10a/1

50-541 Wrocław

26,32

10

20

56,32

13

Pracownia Projektowa Jan Żuczkowski

Ul. Rodakowskiego 7

51-637 Wrocław

41,00

10

20

71,00

14

Autorska Pracownia Architektury CAD Sp. z o. o.

Ul. Kamieniecka 46

04-158 Warszawa

31,17

10

20

61,17

15

REWIZJA Krzysztof Grześków

Ul. Bolesława Prusa 37

50-319 Wrocław

24,74

20

20

64,74

16

APA ARCHES Sp. z o.o. Sp. k.

Ul. Jawornicka 8/229

60-161 Poznań

54,45

10

20

84,45

17

Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska s. c.

Ul. Pełczyńska 11

50-180 Wrocław

37,21

20

20

77,21

18

Biuro Projektów ZUI „REWALORYZACJA”

Joanna Pędrak

Ul. Czeska 28

57-300 Kłodzko

30,91

20

20

70,91

19

MWM Sp. z o.o. Sp. k.

Ul. Grottgera 35

44-100 Gliwice

17,65

10

20

47,65

20

Biuro Projektów i Usług Inwestycyjnych INSTAL STD Sylwia Tchorowska

Ul. Wysockiego 28

58-304 Wałbrzych

40

20

20

80

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

  

5. Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt. 6 upzp zamawiający informuje, że nie zastosował dynamicznego systemu zakupów, gdyż przedmiot zamówienia nie jest powszechnie dostępny. Zgodnie z art.2 pkt. 2a upzp przez dynamiczny system zakupów należy rozumieć ograniczony w czasie elektroniczny proces udzielania zamówień publicznych, których przedmiotem są powszechnie dostępne usługi, dostawy lub roboty budowlane. Działanie Zamawiającego jest zgodne pod względem formalno-prawnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 


 

 

 

 

 

KZ.271.1.20.2020                                                                                      Walim, 18.12.2020 r.

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 

 

 

z dn. 18.12.2020 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zadania: 100.000,00 zł brutto

2. Wpłynęło: 20 ofert

 

 

 

 

 

Oferta nr 1

Architekt Piotr Jański

Ul. Racławicka 79/3, 63-146 Wrocław

Cena oferty brutto: 49.200,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 2

INSTAL-TECH Marcin Marzec

Ul. Nowohucka 92a/15, 30-728 Kraków

Cena oferty brutto: 65.190,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

 

Oferta nr 3

PROLOG Bartosz Kowal

Ul. Wandy 4/8, 53-320 Wrocław

Cena oferty brutto: 107.625,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

 

 

Oferta nr 4

K30 Sp. z o.o.

Ul. Kielecka 30/5, 02-530 Warszawa

Cena oferty brutto: 121.934,89 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 5

 

 

 

Anna Wsół, Joanna Micór – Architekci spółka partnerska

 

 

Ul. Paderewskiego 23, 51-612 Wrocław

 

Cena oferty brutto: 146.370,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 6

 

 

 

Collect Consulting S.A.

 

 

Ul. Zbożowa 42B, 40-657 Katowice

 

Cena oferty brutto: 121.524,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 7

ArchiKS Krzysztof Stetkiewicz

Ul. Chemików 1B pok. 406, 32-600 Oświęcim

Cena oferty brutto: 84.870,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 8

POL-INWEST Andrzej Szajdziński

Ul. Poznańska 21/122, 62-800 Kalisz

Cena oferty brutto: 69.987,00 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.08.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 9

ARANŻ-BUD dr inż. Eryk Dayeh Pracownia Projektowa

Ul. P. Skargi 3/1, 65-416 Zielona Góra

Cena oferty brutto: 116.850,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 10

Mirosław Jasiurkowski Architekt

Ul. Dobrodzieńska 10/1, 41-500 Chorzów

Cena oferty brutto: 58.800,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 11

Micronet Art. Sp. z o.o.

Ul. 3-ego Maja 13A, 62-800 Kalisz

Cena oferty brutto: 69.987,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 12

Quantum Tech Sp. z o.o.

Al. Armii Krajowej  10a/1, 50-541 Wrocław

Cena oferty brutto: 112.176,00 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 13

Pracownia Projektowa Jan Żuczkowski

Ul. Rodakowskiego 7, 51-637 Wrocław

Cena oferty brutto: 72.000,00 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 14

Autorska Pracownia Architektury CAD Sp. z o. o.

Ul. Kamieniecka 46, 04-158 Warszawa

Cena oferty brutto: 94.710,00 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 15

REWIZJA Krzysztof Grześków

Ul. Bolesława Prusa 37, 50-319 Wrocław

Cena oferty brutto: 119.310,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 16

APA ARCHES Sp. z o.o. Sp. k.

Ul. Jawornicka 8/229, 60-161 Poznań

Cena oferty brutto: 54.214,71 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 17

Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska s. c.

Ul. Pełczyńska 11, 50-180 Wrocław

Cena oferty brutto: 79.335,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 18

Biuro Projektów ZUI „REWALORYZACJA” Joanna Pędrak

Ul. Czeska 28, 57-300 Kłodzko

Cena oferty brutto: 95.500,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 19

MWM Sp. z o.o. Sp. k.

Ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice

Cena oferty brutto: 167.280,00 zł

Czas reakcji: do 5 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

Oferta nr 20

Biuro Projektów i Usług Inwestycyjnych INSTAL STD Sylwia Tchorowska

Ul. Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych

Cena oferty brutto: 73.800,00 zł

Czas reakcji: do 2 dni roboczych

Termin realizacji: do dn. 30.07.2021 r.

Termin płatności: 30 dni

 

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 

 

 


 

KZ.271.1.20.2020                                                                                      Walim, 15.12.2020 r.

 

 

 

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO SIWZ

z dn. 11.12.2020 r.

 

 

 

 

 

 

Pyt. 1 Czy teren, na którym planowana jest inwestycja, objętym jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego?

Odp. 1 Teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego wsi Dziećmorowice cz. I A i B zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Walim X/52/2011 z dnia 28 lutego 2011 roku, oznaczenie MN/U1 - tereny zabudowy mieszkaniowej oraz usługowej.

 

 


Pyt. 2 Czy teren, na którym planowana jest inwestycja, objętym jest jakąkolwiek formą ochrony konserwatorskiej?

Odp. 2 Historyczny układ ruralistyczny, obszar obserwacji archeologicznej - strefa "OW" ochrony konserwatorskiej,  strefa "B" pośredniej ochrony konserwatorskiej.

 


Pyt. 3 Ile pobytów na budowie, w ramach pełnionego nadzoru autorskiego oraz ile spotkań w ramach RT - w tym spotkań np z mieszkańcami, o których mowa w pkt VIII. OPZ - Zamawiający przewiduje podczas realizacji przedmiotu zamówienia? Brak takiej informacji naraża Strony na błędną (dwukierunkowo) kalkulację oferty cenowej. Brak jest bowiem właściwej podstawy do określenia kosztów.

Odp. 3 Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości niezbędnych spotkań na tym etapie zadania. Wykonawca będzie zapraszany na spotkania i rady budowy w miarę potrzeb.

 

 

Pyt. 4 Jednocześnie wnoszę o zmianę zapisu w § 9 ust. 3, ust. 4 i ust. 5 umowy, w zakresie kar umownych z aktualnego sformułowania 'za każdy dzień opóźnienia' na 'za każdy dzień zwłoki'.

Jako, że Zamawiający wymaga i warunkuje zapłatę należności od uzyskania pozwolenia na budowę, umowa powinna gwarantować, a nie jedynie dawać możliwość zależną od Zamawiającego, braku naliczania kar umownych za przekroczenie terminów urzędowych organów Państwowych. Wykonawca nie ma wpływu na czas wydawania orzeczeń, opinii, decyzji przez instytucje państwowe i nie może być obarczany kosztami wydłużonych postępowań administracyjnych.

Odp. 4 Organy Państwowe mają określony czas na wydanie opinii, uzgodnień czy zgód. Terminy te są informacją ogólnodostępną. Jeżeli dany organ nie dotrzyma terminu urzędowego udzielenia odpowiedzi i będzie to miało wpływ na termin ukończenia zadania i uzyskania wymaganego pozwolenia Zamawiający będzie mógł wydłużyć termin wykonania przedmiotu zamówienia o czas faktycznej zwłoki danego organu.

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 

 

 


 

 

 

UWAGA !!!  <dn. 11.12.2020 r.>

 

 

Zamawiający wprowadza zmianę (dodatkowy zapis) w zał. nr 5 do SIWZ tj. OPZ.

 

Zmieniony załącznik dostępny u dołu strony.

 

 

 


 

 

 

 

KZ.271.1.20.2020                                                                                             Walim, 10.12.2020 r.

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie nr 540540210-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.

Walim: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola

w Dziećmorowicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 763710-N-2020
Data: 08/12/2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Walim, Krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna  9, 58-320  Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.walim.pl

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
 

 

W ogłoszeniu jest: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu (przelew) na konto Zamawiającego: Gmina Walim - PKO BP SA o/Wałbrzych, nr 08 1020 5095 0000 5802 0011 4272 z dopiskiem „Wadium - KZ.271.1.20.2020" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem bankowym) należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu. 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy załączyć w taki sposób, aby można było go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zm.), tj. 1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania, bądź którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
 

 

W ogłoszeniu powinno być: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu (przelew) na konto Zamawiającego: Gmina Walim - PKO BP SA o/Wałbrzych, nr 08 1020 5095 0000 5802 0011 4272 z dopiskiem „Wadium - KZ.271.1.20.2020" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.) 6) gwarancjach w formie elektronicznej (tzw. e-gwarancje). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem bankowym) należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu. 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy załączyć w taki sposób, aby można było go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zm.), tj. 1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania, bądź którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

 

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

 

 


 

KZ.271.1.20.2020                                                                                             Walim, 08.12.2020 r.

 

 

 

Ogłoszenie nr 763710-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.
Gmina Walim: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola w Dziećmorowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim, krajowy numer identyfikacyjny 89071829000000, ul. ul. Boczna  9 , 58-320  Walim, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 340, e-mail przetargi@walim.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.walim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.walim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście / pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy Walim, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, pokój nr 1 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa przedszkola w Dziećmorowicach
Numer referencyjny: KZ.271.1.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedszkola w Dziećmorowicach wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Obejmuje on w szczególności: • opracowanie koncepcji architektonicznej (w ramach zamówienia dozwolone są 4 zmiany koncepcji. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego konsultowania i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego dla zastosowanych rozwiązań na etapie sporządzania koncepcji oraz dokumentacji projektowych. Wszelkie akceptacje i uzgodnienia Zamawiającego nie zwalniają Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności za błędy, sprzeczności i niestosowanie się do zapisów zawartej umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. Konsultacje w przedmiotowym zakresie odbywać się będą w formie spotkań roboczych, na których omawiane będą przedstawione przez Wykonawcę rozwiązania oraz zagadnienia i problemy związane z pracami nad realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia), • opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, • uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla dokumentacji projektowej, • uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizacje zadania (prawomocna decyzja pozwolenia na budowę) • udzielenie odpowiedzi na pytania zadane w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu, • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.09.2021
II.9) Informacje dodatkowe:

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - architektonicznej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dane dotyczące osób wykonujących czynności w postępowaniu należy ująć w zał nr 4 tj. Wykaz osób.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 27 lipca 2016, poz. 1126), a mianowicie Wykonawca ten zobowiązany jest złożyć: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1. 3. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - Załącznik nr 6 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – przekazywana przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób (Załącznik nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego (jeśli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) 5) Dowód wniesienia wadium (zgodnie z pkt IX.3 lub IX.4 SIWZ).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu (przelew) na konto Zamawiającego: Gmina Walim - PKO BP SA o/Wałbrzych, nr 08 1020 5095 0000 5802 0011 4272 z dopiskiem „Wadium - KZ.271.1.20.2020" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem bankowym) należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu. 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy załączyć w taki sposób, aby można było go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zm.), tj. 1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania, bądź którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

 

Kryteria

Znaczenie

Cena oferty

60,00

Czas reakcji w przypadku konieczności dokonania poprawek do projektu

20,00

Termin realizacji zadania

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia robót, a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, b) przedłużająca się w czasie procedura przetargowa. 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, dn. 18.12.2020 r. godz. 12:15

 

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman