Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Walim

Kolorowy pasek

2015-09-29, Prace projektowe - budynek Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zagórzu Śląskim

 

 

Budynek/29/2015                                                                                            Walim, 03.11.2015 r.

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

            Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp unieważnia postępowanie w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego.

            W toku prowadzonego postępowania w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego pn. "Prace projektowe - budynek Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zagórzu Śląskim" wpłynęło 9 ofert.

 

Lp.

Nazwa, adres firmy

Cena oferty brutto

Termin wykonania

1

Biuro Projektowe ASYMETRIA Aneta Moćko

Ul. Ściegiennego 99/11, 25-114 Kielce

65 000,00

 01.03.2016 r.

2

WWS ENERGIA Sp. z o.o.

Ul. Św. Jana 16, 44-300 Wodzisław Śląski

24 477,00

30.06.2016 r.

3

Projektowanie - Nadzór - Doradztwo S.C.  Sławomir Fossa, Monika Fossa

Ul. Podwale 11, 59-500 Złotoryja

78 720,00

30.05.2016 r.

4

SIERGIEJ STUDIO ARCHITEKTURY

Grzegorz Siergiej

Ul. Puszczykowska 11/1 50-559 Wrocław

71 340,00

31.05.2016 r.

5

"isba" GRUPA PROJEKTOWA s.c.

Ul. Grottgera 16a, 51-630 Wrocław

29 520,00

 30.03.2016 r.

6

FRANTA & FRANTA Architekci Sp. z o.o.

Aleja Różana 6, 41-501 Chorzów

79 950,00

30.04.2016 r.

7

AUTORSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA KONARZEWSKI Marek Konarzewski

Ul. Trentowskiego 9, 52-430 Wrocław

114 390,00

30.06.2016 r.

8

PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA

Bogusław Pilch

Ul. Bukowa 44/1, 41-600 Świętochłowice

79 950,00

30.06.2016 r.

9

WROCŁAWSKIE BIURO INWESTORSKIE WROCŁAWSKIEGO ODDZIAŁU PZITB Sp. z o.o.

Ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław

183 270,00

30.06.2016 r.

            Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm)

            Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

           

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty:

 

1) Oferta nr 1

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm)

Uzasadnienie faktyczne: Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

2) Oferta nr 2

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm)

Uzasadnienie faktyczne: Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

3) Oferta nr 5

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm)

Uzasadnienie faktyczne: Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

            Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z wykonawców.

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman


UWAGA!!!

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania do SIWZ z dn. 05.10.2015 r. Pytania i odpwoiedzi dostępne są u dołu strony w załączniku pn. "Odpowiedzi na pytania z dn. 05.10.2015 r."

 


Budynek/29/2015                                                                                               Walim, 29.09.2015 r.

 

Walim: Prace projektowe - budynek

Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zagórzu Śląskim
Numer ogłoszenia: 255132 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim , ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe - budynek Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zagórzu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zaprojektowania budynku Centrum obsługi ruchu turystycznego w ramach zadania Wykorzystanie Rezerwatu Góry Choina i kładki pieszej nad Jeziorem Bystrzyckim do utworzenia ścieżki edukacyjnej z ośrodkiem edukacji ekologicznej na Zamku Grodno wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Budynek powinien być zlokalizowany w pobliżu parkingu oraz funkcjonalnie powiązany z Wodnym Światem - Akwarium wielkogabarytowym. Całość powinna spełniać wszystkie warunki techniczne jak dla budynków użyteczności publicznej. W skład opracowania projektowego powinny wchodzić: 1. Wizualizacja projektowanych obiektów z zagospodarowaniem terenu 2. Opracowania projektowe: - projekt budowlany, będący załącznikiem do decyzji pozwolenia na budowę, - projekt wykonawczy, zawierający szczegółowe rozwiązania techniczne nie ujęte w projekcie budowlanym, - szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - kosztorys inwestorski z podziałem na etapy wskazane przez Zamawiającego (kosztorysy powinny być wykonane do marca 2016) Wizualizacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Uzyskanie zatwierdzenia jest warunkiem przystąpienia do prac projektowych.

II.1.5)

 

 nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy budynku o powierzchni użytkowej min. 150 m2
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazania, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania - bez ograniczeń, w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - architektonicznej - drogowej - instalacji elektrycznych i wod.- kan.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - do oferty należy załączyć Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 3

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia zadania, a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, b) przedłużająca się w czasie procedura przetargowa. 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Termin i miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, sala narad,

dn. 13.10.2015 r. godz. 12:10

 

Wójt Gminy Walim

Adam Hausman

Załączniki

SIWZ (156kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 1 Formularz ofertowy (46.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 2 Oświadczenie art. 22 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 3 Oświadczenie art. 24 (27.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 4 Wzór umowy (64.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 5 Program funkcjonalno - użytkowy (46kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 6 Wykaz usług (42.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 7 Wykaz osób (38kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 8 Lista podmiotów (33kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pyt. z dn. 05.10.2015 r. (31kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Justyna Kłos
Źródło informacji:Justyna Kłos
Data utworzenia:2015-09-29 11:54:31
Wprowadził do systemu:Justyna Dobek
Data wprowadzenia:2015-09-29 11:54:44
Opublikował:Justyna Dobek
Data publikacji:2015-09-29 11:58:35
Ostatnia zmiana:2015-11-03 14:46:28
Ilość wyświetleń:951

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij