Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Walim

Kolorowy pasek

2010-09-15, świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób na linii komunikacyjnej Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych - Zagórze Śląskie - Glinno w granicach administracyjnych

 

Przewozy-Glinno/16/2010                                Walim, 04.10.2010 r.
 
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępwania o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy: Przewozy/13/2010
Nazwa zadania: świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób na linii komunikacyjnej Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych - Zagórze Śląskie - Glinno
w granicach administracyjnych Gminy Walim
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępwaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertą złożonÄ? przez Wykonawcę:
 
„WALIM-TRANS” Kwiatkowski & Piątek Spółka Jawna
Ul. Różana 1
58-320 Walim
                                                 
W prowadzonym postępwaniu odrzucono ofertą nr 3.
Uzasadnienie prawne: oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 i 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta zawiera błądy w obliczeniu ceny, których nie można uznać za omyłkÄ? rachunkową.
 
Uzasadnienie wyboru: oferta zawierała najniższą cenę:
84 748,56 PLN brutto
 
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie od  dnia 15.10.2010 r.Podstawę prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
W prowadzonym postępwaniu złożono następujące oferty:   
 
Nr oferty
 
NAZWA I ADRES FIRMY
Cena oferty brutto
Liczba punktów w kryterium cena
1
HOFI TRAVEL Hofman Mariusz
Ul. Słowicza 22
58-300 Wałbrzych
99 204,00
71,47
2
„WALIM-TRANS” Kwiatkowski & Piątek Spółka Jawna
Ul. Różana 1
58-320 Walim
84 748,56
83,66
3
-
70 897,56
-
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówieĹ? publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępwaniu została odrzucona oferta nr 3
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówieĹ? publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępwaniu został wykluczony 1 wykonawca (oferta nr 3)
 
środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sadu).
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajduję się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t.j. Dz.U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 z p.zm.)
 
Skarbnik Gminy Walim
Lucyna Młot
 
 

INFORMACJA

 
     W dn. 27.09.2010 r. na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do uzupełnienia dokumentów zostały wezwane firmy:
1. „WALIM-TRANS” Kwiatkowski & Piątek Spółka Jawna, Walim
2. „HOFI TRAVEL” Hofman Mariusz, Wałbrzych
Oferty w/w firm są niekompletne.
Termin i miejsce dostarczenia uzupełnionych dokumentów to 30.09.2010 r. godz. 12:00, Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9.
 
Sekretarz Gminy Walim
Aleksandra Ignaszak
 
 

 

UWAGA !!! Zmiana w załączniku nr 7 do SIWZ > dn.17.09.2010 r. <
 
Treść § 13 ust. 1) umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ zmienia treść na:
 
„(…) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Zamawiający może odstąpić od umowy w każdym czasie ze skutkiem na ostatni dzieł miesiąca, od dnia w którym powziął informację o istotnej zmianie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym”
 
Zmieniony załącznik znajduje się u dołu strony pn. „ZMIANA zał. nr 7 Wzór umowy”
 
 
Zastępca Wójta Gminy Walim
Krzysztof Łuczak
 
 
UWAGA !!! 17.09.2010 r. – zmiana treści załącznika nr 2 do SIWZ. Nowy załącznik znajduje się u dołu strony pn. „Zmieniony harmonogram kursów - 17.09.2010 r.”
 
 
UWAGA!!! >Pytania i odpowiedzi na pytania z dn. 16.09.2010 r.<
 

 

Przewozy-Glinno/16/2010                                Walim, 15.09.2010 r.
 
 

Walim: świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób na linii komunikacyjnej Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych - Zagórze Śląskie - Glinno

w granicach administracyjnych Gminy Walim
Numer ogłoszenia: 291706 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Walim , ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnoŚląskie,
 tel. 074 8494340, faks. 074 8494340 
  • Adres strony internetowej zamawiającego: walim.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób na linii komunikacyjnej Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych - Zagórze Śląskie - Glinno w granicach administracyjnych Gminy Walim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób na linii komunikacyjnej Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych - Zagórze Śląskie - Glinno w granicach administracyjnych Gminy Walim Zakres usług obejmuje a). Glinno - Zagórze Śląskie - Niedźwiedzica - Wałbrzych b). Wałbrzych - Niedźwiedzica - Zagórze Śląskie - Glinno w granicach administracyjnych Gminy Walim (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2): z zastosowaniem cen biletów nie wyższych niż obecnie obowiązujące, podane w załączniku Nr 3. Przewóz osób ma się odbywać w ramach transportu publicznego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki : Nr 2 - HARMONOGRAM KURSÓW Nr 3 - obowiązujące ceny biletów (dot. transportu zbiorowego).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupeśniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częśiowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakośczenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny speśniania tego warunku

o        W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda m.in.: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne załwiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr nr 6 do SIWZ), Ocena speśniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły speśnia-nie speśnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ. Zamawiający, w celu potwierdzenia speśniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny speśniania tych warunków w oparciu o załÄśczone do oferty dokumenty.
 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny speśniania tego warunku

o        W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zamawiający żąda Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr nr 6 do SIWZ) oraz wykaz wykonanych i wykonywanych usług wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania (zał. nr nr 4 do SIWZ).
 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny speśniania tego warunku

o        W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada potencjał techniczny, zamawiający żąda Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr nr 6 do SIWZ) oraz wykaz pojazdów (autobusów), którymi realizowane będzie zamówienie (zał. nr nr 5 do SIWZ)
 

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny speśniania tego warunku

o        W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr nr 6 do SIWZ)
 

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny speśniania tego warunku

o        W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, zamawiający żąda Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr nr 6 do SIWZ)
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

·         III.4.1) W zakresie wykazania speśniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępwaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconÄ? polisą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępwaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępwaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępwaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępwaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: walim.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępwaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Walim Ul. Boczna 9 58-320 Walim Pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępwania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub częśi zamówienia: nie
 
 

Termin i miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim, pokój nr 1 – sekretariat (sala narad), 23.09.2010 r. godz. 12:30

 

 

 
Wójt Gminy Walim
Adam Hausman

Załączniki

SIWZ (97kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 1 Oferta Wykonawcy (50kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 2 Harmonogram kursów (64kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 3 Uchwała Rady Gminy (1.1MB) Zapisz dokument  
Zał. nr 4 Wykaz wykonywanych i wykonanych usług (53kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 5 Wykaz pojazdów (autobusów) (36kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 6 Oświadczenie Wykonawcy (29kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 7 Wzór umowy (62.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania do SIWZ z dn. 16.09.2010 r. (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zmieniony harmonogram kursów - 17.09.2010 r. (37kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ZMIANA zał. nr 7 Wzór umowy (62.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Justyna Dobek
Data wprowadzenia:2010-09-15 09:01:21
Opublikował:Justyna Dobek
Data publikacji:2010-09-15 00:00:00
Ostatnia zmiana:2011-05-07 19:28:39
Ilość wyświetleń:953

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij